مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-24اقتصادي

عرضه سیستم کنترل هوشمند روشنایی با قابلیت بهینه سازی مصرف انرژی


گروهی از محققان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یه سیستم های هوشمند لامپ های خیابانی و اتوبانی دست یافتند که به گفته آنها امکان کاهش و یا افزایش شدت مصرف انرژی در این محصول پیش بینی شده و از طریق آن می توان نسبت به کاهش .

- گروهی از محققان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یه سیستم های هوشمند لامپ های خیابانی و اتوبانی دست یافتند که به گفته آنها امکان کاهش و یا افزایش شدت مصرف انرژی در این محصول پیش بینی شده و از طریق آن می توان نسبت به کاهش مصرف انرژی در زمان اوج مصرف اقدام کرد.

ساسان عطار، مدیرعامل این شرکت فناور فعال در حوزه تولید بوردهای روشنایی و محصولات مرتبط با آن در گفت وگو با ایسنا، گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال 1388، با هدف حمایت از تولیدات داخلی و حفظ سرمایه ملی با استفاده از تخصص، توان و دانش بومی در زمینه طراحی و ساخت محصولات الکترونیکی با پیشرفته ترین دستگاه ها آغاز کرده است.

وی استفاده از دانش، تکنولوژی و جدیدترین قطعات الکترونیکی در صنعت، بهینه سازی و افزایش راندمان سیستم های مورد استفاده، تولید محصولات با کیفیت، ایجاد اشتغال و همچنین رضایت مندی و احترام به حقوق مشتریان را از جمله اهداف اصلی این شرکت برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سیستم کنترل هوشمند روشنایی با قابلیت بهینه سازی مصرف انرژی

عرضه سیستم کنترل هوشمند روشنایی با قابلیت بهینه سازی مصرف انرژی